PGNiG SA Biuro Obsługi Klienta - Jelenia Góra

1 1
PGNiG SA Biuro Obsługi Klienta 1
Opis:
PGNiG SA Biuro Obsługi Klienta
godziny otwarcia: poniedziałek - piątek 8.00-17.00

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK dostępne pod adresem ebok.pgnig.pl

Kontakt telefoniczny możliwy jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
z telefonów stacjonarnych 801 301 801
z telefonów komórkowych 32 303 07 16

1 recenzja dotycząca PGNiG SA Biuro Obsługi Klienta

Jedna, bo nie można dać -10. To jest skandal, a nie obsługa klienta. Czekałam na linii 38 min. Dodzwoniłam się - Pan który odebrał miał mnie przełączyć do innej osoby, choć zgłoszenie reklamacji podobno zapisał. I w telefonie po 2 min rozległa się GŁUCHA CISZA!!! Kolejne 49 min "wiszenia na słuchawce" i nic!!!! Dzwonię po raz trzeci....i już jest 10 min. Min !!! a połączenia nie ma!!! Mam nadzieję, że PGiN odda mi za rachunek telefoniczny!!! Obsługa SKANDALICZNA !!!!

Wystaw recenzję dotyczącą: PGNiG SA Biuro Obsługi Klienta
Oceń, przyznając gwiazdki
Oceń, przydzielając firmie gwiazdki
Twoja recenzja musi zawierać co najmniej 15 znaków
Podobne firmy w okolicy