PGNiG SA Biuro Obsługi Klienta - Wałbrzych
PGNiG SA Biuro Obsługi Klienta
PGNiG SA Biuro Obsługi Klienta
godziny otwarcia poniedziałek - piątek 8.00-17.00
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK dostępne pod adresem ebok.pgnig.pl
Kontakt telefoniczny możliwy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
z telefonów stacjonarnych 801 301 8013
z telefonów komórkowych 32 303 07 16
Wymienil zardzewiale rury tydzien temu do dzisiaj nikt nie przyszedl zasypac wykopow ☹️. Wyslalam 2 email kontaktowe, automatyczna odpowiedz o przyjeciu zawiadomienia i cisza. Wczoraj sie dodzowonilam Pani przyjedz reklamacje i dalej cisza. Mieszkal w Gluszycy i nalezymy pod Walbrzych. Tragedia czy ktos wogole czyta te zgloszenia ? ☹️Czy ktos wogole nadzoruje to co tam sie dzieje ?
Mam 71 lat i nie operuję komputerem. Jestem pokoleniem liczydła. Dodzwonić się Nie Można. Telefony skierowane na Katowice i info linię na której się Tylko Czeka przy muzyce .. Za to się Płaci operatorowi telefonu.PGNiG się Zabarykadowało przed dostępem do nich seniorów. Jak mam podać nr licznika, kiedy na umowie mam Inny nr. klienta niż w przesyłanej fakturze z logo PGNiG próba wyjaśnienia przez tel Bojkotowana "brakiem konsultantów". Czy stworzenie Chaosu wymaga inteligencji czy Głupoty?.. Wpędzacie seniorów w Bezradność i Stress.. Czy to się godzi w tak trudnym czasie jak pandemia??
Wrocławska 10
58-100 Świdnica
Wrocławska 10
58-100 Świdnica