PGNiG SA Biuro Obsługi Klienta - Wałbrzych

2 4
PGNiG SA Biuro Obsługi Klienta 2
Opis:
PGNiG SA Biuro Obsługi Klienta
godziny otwarcia poniedziałek - piątek 8.00-17.00

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK dostępne pod adresem ebok.pgnig.pl

Kontakt telefoniczny możliwy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
z telefonów stacjonarnych 801 301 8013
z telefonów komórkowych 32 303 07 16

4 recenzji dotyczących PGNiG SA Biuro Obsługi Klienta

Wymienil zardzewiale rury tydzien temu do dzisiaj nikt nie przyszedl zasypac wykopow ☹️. Wyslalam 2 email kontaktowe, automatyczna odpowiedz o przyjeciu zawiadomienia i cisza. Wczoraj sie dodzowonilam Pani przyjedz reklamacje i dalej cisza. Mieszkal w Gluszycy i nalezymy pod Walbrzych. Tragedia czy ktos wogole czyta te zgloszenia ? ☹️Czy ktos wogole nadzoruje to co tam sie dzieje ?

Mam 71 lat i nie operuję komputerem. Jestem pokoleniem liczydła. Dodzwonić się Nie Można. Telefony skierowane na Katowice i info linię na której się Tylko Czeka przy muzyce .. Za to się Płaci operatorowi telefonu.PGNiG się Zabarykadowało przed dostępem do nich seniorów. Jak mam podać nr licznika, kiedy na umowie mam Inny nr. klienta niż w przesyłanej fakturze z logo PGNiG próba wyjaśnienia przez tel Bojkotowana "brakiem konsultantów". Czy stworzenie Chaosu wymaga inteligencji czy Głupoty?.. Wpędzacie seniorów w Bezradność i Stress.. Czy to się godzi w tak trudnym czasie jak pandemia??

Tragedia z terminami. Czekam na odjęcie plomb 8 dni i telefon nawet nie dzwoni. W takim tempie umowę podpiszę może w grudniu.

Dziesiejsze "załatwienie" sprawy SUPER!

Wystaw recenzję dotyczącą: PGNiG SA Biuro Obsługi Klienta
Oceń, przyznając gwiazdki
Oceń, przydzielając firmie gwiazdki
Twoja recenzja musi zawierać co najmniej 15 znaków