PGNiG SA Biuro Obsługi Klienta - Wrocław

2 3
PGNiG SA Biuro Obsługi Klienta 2
Opis:
PGNiG SA Biuro Obsługi Klienta
godziny otwarcia: 8.00-18.00

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK dostępne pod adresem: ebok.pgnig.pl

Kontakt telefoniczny możliwy jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
z telefonów stacjonarnych 801 301 801
z telefonów komórkowych 32 303 07 16

3 recenzji dotyczących PGNiG SA Biuro Obsługi Klienta

Firma poniżej krytyki nic nie można załatwić

Chcialam dzis telefonicznie zglosic zablokowanie wysylania faktury w formie papierowej,bo zostane I poczta I na maila. Najpierw... brak nr telefonu na Gazowa 3, z czym trudno sie pogodzic, ze sa robione takie utrudnienia w komunikacji. Dodzwonilam sie na numer323030716 I tam pani K. Strzyz stwierdzila autorytatywnie, ze to niemozliwe, zebym dostala faktury w dwojaki sposob, wiec przypomniala mi od razu Rosjanina, ktory zobaczywszy zyrafe powiedzial: takiego zwierzecia nie ma. Ale kiedy juz ochlonelam, pani zaczela odpytywac o szczegoly. Malo bylo ze sama dzwonie, ze podalam nr klienta, dokladny adres I imie I nazwisko, pray pytaniu o pesel zbuntowalam sie. Nie chcialam przeciez zadnych danych finansowych... czy naprawde musi to byc tak skomplikowane???? Troche elastycznosci, drodzy Panstwo, pozdrawiam.

Bardzo fachowa i miła obsługa we Wrocławiu ul. Gazowa 3. Pan Michał Gyba ?odczytane ze stempla/ młody, empatyczny konsultant obsługi klienta zasługuje na wyróżnienie. Bardzo dawno nie byłam tak dobrze obsłużona. Pozdrawiam i życzę więcej takich pracowników.

Wystaw recenzję dotyczącą: PGNiG SA Biuro Obsługi Klienta
Oceń, przyznając gwiazdki
Oceń, przydzielając firmie gwiazdki
Twoja recenzja musi zawierać co najmniej 15 znaków